Wednesday 9 January 2013

8 Januari 2013 adalah hari pertama aku buat blog. Mungkin pengaruh orang2 yang ada di sekeliling aku kot. Hmm aku ni jenis yang suka membaca blog orang lain. Bila dah slalu sgt bc aku pun terpengaruh nk buat blog. So terhegeh-hegeh la aku cari cara nk bt blog nie. Sblm ni dh ada blog pun Choose & Pick (create by husband aku). Blog tu aku buat masa mula2 nk jual kain tapi ntah nape aku cam mls je nak update..so aku create page kat FB n jual kt situ lak..
Rupanya blog ni mcm diari jugak kan cuma diari yang boleh dibaca oleh orang luar. Dulu aku mmg suka tulis diari. Mcm2 aku tulis utk perjalanan aku sehari. Tapi bila dah makin tua ni, diari pun lama tak beli. Yang ada pun diari keje je..

Ok, cukup dulu pengenalan untuk hari nie. Nanti kita cite lagi ye.

Salam perkenalan dari saya, Ros.

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014