Thursday 10 January 2013

Assalamualaikum & Selamat Pagi semua,

Dah breakfast ke? Aku baru je naik dari cafe kat bawah ofis aku ni. Itu la rutin harian aku (hihi...korang tak tanya pun kan?)

Pagi nie aku nk cite sikit tntg diri aku. Siapa aku sbnrnya.

Ok, nama diberi Rosmiyawati Anwar. Sudah pun berumah tangga dengan pilihan hati & mempunyai seorang cahaya mata bernama Nur Iffah Huriyyah bt Ahmad Fansuri. Gmbr kt profile tu gmbr anak aku la tu, tapi masa tu dia kecik lg. La ni umur dia dah setahun 5 bulan. Umur aku lak??? ala korang tak pyh tau la ye..segan la..hihi..statement poyo kan...

Keje aku makan gaji (tapi idak la pernah telan duit gaji tu...). Sambil2 tu  aku ada la meniaga kain secara online (kat FB)...

Hmm ape lagi ye nk cite tntg diri aku ye. Dah mcm nk buat karangan masa darjah 4 la pulak. Bila dah lama tak mengarang ni biasa la, otak pun jem. keje mana la ada nk buat karangan pjg lebar nie.

So aku stop dulu kat sini. kalau ada yang aku nk cite lagi aku tmbh na.

Bye & salam ukhuwah dari Ros.

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014