Thursday 17 January 2013

Tumpang tido semalam

Assalamualaikum semua.

Hari ni aku cuti.tapi cuti aku bukan suka2.sepanjang hari dr pg smpi petang ada kat hospital putrajaya.sebabnya nnt aku kongsikan.

Mesti korang pelik kan tajuk post aku mlm ni.nk tumpang apenya kalau tdo kt umah sendiri..hehe..so mesti la tido umah org atau tmpt lain. hmm actually lps selesai je urusan kt hospital,en.husband pun dtg amik.dia tnya aku nk x ikut dia tido kt hotel tmpt dia kursus.aku ckp boleh jugak.esok pg pas subuh kita gerak la blik putrajaya.

aku pun kemas beg ala kadar je sbb 1 mlm je pun tido..after siap terus gerak ke kl.hmm time org blik keje..boleh tahan gak jam nye..hehe..padan muka kan..

hotel ni kalau ikut cite husband aku baru je buka.so xramai la yg merasmikannya lg.nama hotel ni Best Western Premier.

bilik aku mengadap Menara KL.rasa mcm duk kondo sendiri lak dgn view yg cukup indah.ameen..mudah2an makbul doa mlm jumaat ni..hehe..

smbil layan semanis kurma aku update blog ni..boring gak sbb my lovely daughter dh tido,husband lak ada mesy.so lepak2 smbil ngadap menara kl..korang dpt bygkan x perasaan aku time ni.hihi..

ape yg aku boleh share tntg hotel ni?hmm ada la.tp ini hnya pndgn aku la ye sbb org lain mgkin aggp biasa je.

1. lif ke bilik kita hnya boleh naik dgn adanya kad bilik kita.so kalau korang lupa amik kad bilik nasib la ye..korang kena scan kt lif tu kad bilik korang so lif tu akn stop kt tgkt korang je..

2.bilik twin sharing tp katil queen 2 unit so korang rasa berbaloi x bwk fmly.jwb sdri na..hehe

itu je la aku boleh share.yg lain sm gak.ada tv,wifi,dll.

mknn best.aku dh la tumpang husband punya kursus,so xde mkn kan.kena la order.try nasi goreng,friea utk anak aku n hot cappucino.total + tax rm64.60.amacam?ada berani ka..?mgkin korang lebih lg.hihi.alhamdulillah memuaskan.nasi goreng plus satay 3 cucuk.sedap..

ok lah korang..nk tido dh ni.en.husband blm hbs mesy.xlarat nk tgu..nk tido dulu.bye semua.

sayang korang.
Ros

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014