Monday 14 January 2013

Dinner 13 Januari 2013

Assalamualaikum.

Ape menu dinner korang hari ni?hmm aku nk kongsi sikit tmpt dinner aku semalam. actually kitaorg x lunch semalam sbb mkn pagi pun dh lewat. pastu bz ngan upload gmbr2 kain kat page NIHAFbiz.

Utk anak aku, aku goreng nugget kt dia..tapi aku goreng lebih gak kot2 teringin..hihi..
hmm pas solat asar semalam, perut aku menyanyi mintak diisi. So aku pun google dulu kt mn nk mkn. Cari area2 bangi la pulak. Lepas puas search kita org pun decide nk mkn nasi arab (memandangkan tak makan lunch, so dinner nk makan berat la sikit). Kita org search nasi arab kat area2 Bangi. Jumpa la satu kedai kat area Seksyen 8, iaitu MY RICE RESTAURANT. Sebelum g tu aku tengok betul2 dulu alamat kedai tu kot nnt tersalah pulak. Dah la lapar tahap gaban nie..hehe..

Alhamdulillah jumpa kedai tu. Sbnrnya, kami prnh lalu kat area tu sblm ni tp xde lak perasan yg kedai ni adlh kedai nasi arab. Igtkan kedai nasi ayam. Hehe..so kami pun try. Alhamdulillah tidak mengecewakan. Sedap lak tu nasi dia..makan saja pun sedap. Tak payah letak kuah ke apa sbb nasi dia dah cukup basah..

Ni gambar yang sempat aku snap. Korang layan la gmbr2 tu ye.. Nasi tu dah pun selamat dalam perut aku..hehe.
Muka depan menu


Iffah yang excited

My turn pulak pilih menu ye :-)


Ok dah pilih menu

Nak tambah menu ye mama

Mana ni belum smpi ke menu yang saya pesan

Menu pilihan papa


Menu pilihan mama

Licin pinggan papa

Nasi mama tak habis, tapi kambing selesai..hehe

Hmm tak makan smpi esok..haha
Amacam? Menarik tak? So kalau korang nk try, korang cari la ye kat Seksyen 8, My Rice Restaurant, sebelah kedai elektrik.

Ni alamatnya:

No A-3A, Seri Bangi,
Jalan 8/35, Seksyen 8,
43650 Selangor

No. Tel: 03-8922 3436


Salam perkenalan dari Ros.
Bye.








No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014