Sunday 12 October 2014

Assalamualaikum dan Selamat Pagi
Ape program korang di hujung minggu? Mesti ada yang jawab bersantai bersama keluarga. Same to me, bersantai dengan family di rumah adalah lebih menyeronokkan. Tambahan pula cuaca di luar sana yang kurang elok, so stay kat umah lagi best lah :-)

Hmm korang dah breakfast ke? Ros sementara anak n suami masih tido (baru sampai dari kampung pagi tadi) update jap blog ni dan belum breakfast lagi. Tapi kan, ada sebahagian dari kawan Ros yang suka skip breakfast. Alasan mereka, nanti sakit perut, mengantuk masa mesyuarat, tak sempat la sbb lambat bangun, tak lalu makan la awal2 pagi...dan macam2 alasan lah. Hehe. Hmm salah tu sebenarnya ape yang kita fikirkan.

Kajian menunjukkan sarapan pagi yang berkhasiat dapat menyokong pembelajaran dan pencapaian akademik anak-anak. Analisis 1,400 sekolah di California mendapati bahawa pelajar yang mengambil sarapan yang berkualiti menunjukkan:
- peningkatan dalam gred matematik;
- memori yang lebih kuat;
- kreativiti yang menyerlah;
- mempunyai kemahiran kognitif yang baik; dan
- lebih fokus/memberi tumpuan di dalam kelas.

So, why not from today, kita ubah persepsi negatif tentang pengambilan sarapan ni.

Anda boleh cuba Set Mighty  3 Gem yang mengandungi Meal Shakes, Performance Drink dan ESP. Ini adalah cadangan nutrisi yang terbaik untuk anda sekeluarga. Senang dan mudah disediakan. Inshaallah anak-anak anda boleh bancuh sendiri kalau anda tak sempat buatkan.


~Set Mighty 3 Gem~

Anda boleh mendapatkan Set Mighty 3 Gem ini dengan menghubungi saya di talian 017-4792854

Nak order dengan mereka juga boleh:

Nur Syahfina Ishak (012-3886562)
Noor Aini Mahayudin (019-3437565)

Ok, that's all for today.

Have a nice day

~Sayang Semua~ 

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014