Tuesday 28 October 2014

~ KENDURI KAHWIN ADIK IPAR ~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Lama rasanya tak update blog. Hehe..macam ramai je nak baca kan. Tak pe la, ramai ke tak itu tak penting.

Sihat ke semua? Didoakan sesiapa saja yang singgah blog aku ni, sihat dan sentiasa dalam lindungan Allah.

Cuti Deepavali hari tu aku ambik cuti panjang sikit. Hmm balik kampung kali ni seronok sikit, ye la sbb nak buat persiapan kenduri kahwin adik ipar. Lama dah rasanya tak sibuk dengan persiapan kenduri. Al-maklumlah dah hampir 5 tahun tak kenduri kahwin, so mcm2 preparation perlu dibuat (statement mcm aku je nak kahwin...hahaha).

Start dari merisik, bertunang, akad nikah dan akhir sekali majlis memang memakan belanja yang agak besar. Namun bagi kami yang sederhana ni, persiapan semuanya ala kadar je. Yang penting akadnya. Majlis tu hanya untuk menghebahkan kepada orang yang kita sudah pun sah suami isteri.

Ok la malas nak cerita panjang2, layan je la antara gambar2 sekitar majlis tersebut.

Untuk adik ipar aku, Atikah dan suami, tahniah dari kak ros. Semoga ikatan perkahwinan kalian berkekalan sehingga akhir hayat. Selamat menempuh alam rumah tangga. Bersabar dalam apa juga dugaan ye. Biasa la, sedangkan lidah lagikan tergigit, inikan pula suami isteri.

~Lauk pengantin~

~Pengantin baru~

~Senyuman sepasang suami isteri~



Semoga kekal hingga ke jannah

Ok la ye. Gambar tak banyak sangat sebab cameraman agak busy. Cameramannya suami aku. Hehe..anyway thanks ye Papa. Ada juga gmbr walaupun sikit.

Ok, salam sayang semua.

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014